martes, 15 de diciembre de 2009

Silenci i ordre a l’aula

Entenc que sense disciplina no hi ha educació. Deixo webs que em fan servei o m'han fet servei:

Aquest article de Carmen María Cubero, Psicòloga de la Universistat de Costa Rica. Molt recomanable.

La secció de comportament de la magnífica, fantàstica i meravellosa web Orientación Andújar (aquest web en va ple de recursos i excel·lents consells, el recomano moltíssim). En especial:

les regles de classe,
el joc de portar-se bé ,
mètodes centrats en la conducta positiva,
l’aïllament ,
contra les pataletes,
com lloar-los ,
com augmentar l’obediència
i la fitxa de seguiment del comportament del alumnes .
 

Aquest capítol de Quadrens digitals. En especial, l'apartat de la gestió i la secció final.

El foro de Movilización Educativa.

Un article de profes.net.

També aquest altre post de l'advocat José Ramón Chaves.

Deu formes de fer silenci a classe.

Diplomes (http://www.scribd.com/doc/22247537/diplomes ) Cal clicar full screen per imprimir.


A banda, m'ha servit llegir Diàlegs de Lucio Anneo Sèneca. També consulto i demano ajuda els companys i equips directius. Escolto, observo i selecciono què m'és útil i què no. M'autoavaluo sempre que passo alguna situació problemàtica i no la deixo córrer (hi torno encara que sigui l'endemà o dos dies després). Em va bé pensar que l'error és l'oportunitat per millorar i que per millorar cal anàlisi, serenitat, paciència i constància.

No hay comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ara a la portada